Mandag 4 april 2011

Traningen har verkligen lidit den senaste veckan, mycket att gora pa jobbet och sen har jag tagit extra ledigt fran gymmet pga min fodelsedag. Det blev lite av en vilovecka helt enkelt, sen har jag haft lite andra personliga saker att reda ut ocksa sa det blev som det blev. Men idag drog jag ivag pa ett traningspass, inget markvardigt sadant.. men det maste ju noteras anda

Knaboj
20 x 52,5 kg
10 x 52,5 kg
10 x 52,5 kg

Bankpress
6 x 85 kg
6 x 85 kg
6 x 80 kg

Chins
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt

Dips
20 x kroppsvikt
20 x kroppsvikt
25 x kroppsvikt

Kommentar
Var tvungen till att testa lite hogreps i knabojen idag sa vikterna sanktes rejalt, kanns ganska harligt i benen. Tyvarr visar inte bankpressen de verkliga resultaten jag gjorde idag, antalet reps stammer men en kille hoppade in och hjalpte mig utan att jag bad om det. Jag hatar sant, om jag inte har bett om hjalp sa behover jag inte hjalp heller.. sicken tomte han é!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0