Lite hud och lite har

For ett tag sen undrade E nar jag hade tankt klippa mig, hon sager inte det rakt ut men jag fattar att det ar en form av pik.. sa klassiskt som det kan bli, hon ar inte den forste som staller den fragan och lar inte heller vara den siste. E menade att hon ville se hur jag sag ut i kort har efter att ha sett mina gamla bilder pa FB, well... det var val synd att vi inte kande varandra da, eller?

I vilket fall som helst sa slangde jag ur mig nat i stil med att jag tankte klippa mig i narheten av min fodelsedag, vilket ju ar den 3 april.. alltsa pa sondag! *tuggar pa naglarna*
Jag kan fett saga att jag inte kanner mig riktigt redo an :)

Jag tror inte folk har forstatt hur langt det ar, inte bara langt.. utan rakt och tjockt, med ytterst fa kluvna toppar. Uschnej, aterigen... jag ar absolut inte redo, jag kanske klipper mig senare i ar men inte just nu :)




Nar jag var inne pa Y&A och halsade pa haromveckan sa menade A att jag hade lagt pa mig lite kott pa nacken sen sist och nar "vanligt" folk sager nacke sa menar dem egentligen trapezius. Visst har jag gatt upp nat kilo sen jag borjade trana regelbundet igen och A har formodligen ratt.. trapsen har nog vaxt litegrann. Daremot har mina axlar alltid varit oproportionellt stora, mycket av mina bankpressresultat ar helt beroende av dem axlarna, aven alla dips har ju gjort sitt ocksa

Formen kanns verkligen pa vag nu, viktigt att poangtera ar att jag inte forsoker uppna nat speciellt med min traning mer an halsa och funktionalitet. Min traningsfilosofi har utvecklats enormt de senaste aren, det handlar inte langre om att bli Arnold Schwarzenegger eller Sylvester Stallone eller att ha den ultimata strandkroppen, det skiter jag fullstandigt i. Viktigast ar anda att kunna ta sig igenom diverse vardagssysslor utan och kanna att man precis har bestigit ett berg, det ar precis det traning gar ut pa.. att ma bra och trivas med sig sjalv som man ar, jag tror att man tjanar mer pa det sa i langden. Eller vad sager ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0