Hipp hipp hurra!

Igar var det min fodelsedag, vad sags om att fira med lite bilder?

Jag fyller 19 ar, ganska sa nojd och har egentligen hela varlden framfor mina fotter


Jag och syrran nar jag fyller 21 ar, pa var favoritrestaurang hemma i Helsingborg som numera har bytat agare och heter nat helt annat


Jag fyller 22 ar, A och H forgyller den :)


Har fyller jag 23 ar och jag far en stor kanin av choklad, spexigt! Har har jag kort har, men kort darefter bestamde jag mig for att odla min hastsvans :)


Jag vill egentligen inte out'a nagon har i bloggen, men pa min fodelsedag igar vacktes jag av ett sms pa mitt engelska nummer och det var L som hade skickat det. Jag vet inte vart hon befinner sig i skrivande stund, jag vet inte vad hon gor eller hur hon mar.. men en sak ar saker, min fodelsedag minns hon allt :D

Har ar jag och L pa min 23-arsfest, ja det var val ungefar i den vevan da vi umgicks som mest innan hon akte ivag pa sitt utlandsaventyr som aldrig verkar na sitt slut. Jag blev valdigt glad over uppvaktningen och dagen kunde inte ha borjat battre, fan vad jag saknar att se dig.......... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0