Kyckling pa fredag

Kyckling blir det, men det kanns lite som att det har kommer bli en skitdag for jag ar extremt trott
Satt i telefon med E fram till kl 4 inatt och sen vaknade jag kl 8 och kande mig bakis trots att jag inte har druckit en droppe alkohol, hur gar det ihop?

Jag skippar gymmet idag for jag ska till ivag tidigare for att fora utvecklingssamtal med min chef, vi hade en liknande procedur pa Hilton ocksa men dar hette det Personal Development Review (PDR)
Vad jag insag sa sent som igar ar att jag som head bartender, numera maste tanka mig for innan jag sager, gor eller skojar om nagot. Helt arligt, jag alskar att skamta om saker, om allt egentligen.. det ar en del av mig som person och det handlar nog mest om en personlig mognad, men jag maste bara vara mer forsiktig och tanka till innan

Jag kommer inte heller hinna att se nat av Big Brother, men livet gar val vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0