Laddad till max

Efter en heldag ledigt igar ar jag nu pa banan igen, har mest sovit hela dagen trots att det har varit fint vader ute. Pa kvallen tittade jag pa Midnight Express, en film fran 1978 som ar baserad pa en riktig handelse. Den kan jag varmt rekommendera, den handlar om en amerikan som blev tagen for smuggling nar han aker fran Turkiet, han hamnar sedan i fangelse och dar tampas han med alla orattvisor och korruptioner.

Midnight Express ar forresten inte nat midnattstag, utan en fangelseterm som anvands for att beskriva rymningsforsok

Nu ska jag forbereda mig lite for att dra till jobbet, ha en bra dag allihopa!


Halsningar fran ett varmt och soligt London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0