Nytt blod

For ett tag sen skrev jag ju om att hitta ett par nya londonbloggar, det ar lite av en raritet eftersom manga numera har flyttat hem eller lider av bloggtorka men nu har jag tva nya kandidater... och de ar *trumvirvel*

50 pence
Bloggerskan skriver under killnamnet (fraga mig inte varfor) hans-goran, det ar mycket mojligt att det ar mer an en person som ligger bakom bloggen men jag utgar fran att det bara ar en som skriver. Den handlar om londonlivet rent generellt och mat verkar vara en stor bestandsdel av hennes liv, frukostbordet ar alltid fulldukat och om jag inte har missforstatt sa dricks det aven en hel del vin. Bloggen bjuder pa rikligt med bilder fran parkhang, matlagning, socialt umgange och den ar valuppdaterad sa den har ska minsann foljas! :)

Sophe Deluxe
En fd au pair som numera ar skribent slash frilansfotograf, hon har varit i London sen 2006 och bloggen handlar mest om hennes egna tankar och idéer kring allt mojligt. Jag har inte foljt den sa noga an, men jag gissar pa att mycket kommer att handla om vardagsobservationer, mode, musik, texter, foto och annat kul



Bloggkompisarna ar uppdaterade och annu en gang, det ar med sorg i hjartat att min krullharige kompis D har blivit delisted eftersom hon inte skriver langre, det kanns lite som nar Henrik Larsson valde att lagga av med toppfotbollen.. ungefar sa kanns det. (ok, nu tog jag i lite extra)

Sen vill jag tacka Maria i London och Mind the Londoner for trevliga lasstunder, speciellt den sistnamnda for hon ar minsann rolig ibland.. tyvarr drabbar bloggtorkan aven den baste

Forresten, vem skulle gifta sig imorgon nu igen? Och arligt talat, vem bryr sig?

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

fint! juste att du skrivit om mig! =) tack

2011-05-01 @ 23:15:50
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0