Sommarplaner

Det har dykt upp en mojlighet nu som kan rora om mina sommarplaner nat sa enormt, sa sent som idag forsokte jag synca min semester med Helsingborgsfestivalen men nu kom det en valdigt intressant grej emellan. Jag ar ett av tva namn som ar aktuell for det har projektet och blir det jag sa kommer jag vara borta i tva manader i sommar

Det som talar for mig ar saklart att jag personligen kanner mig mest lampad for det har projektet, men samtidigt talar det lika mycket emot mig eftersom de maste hitta en ersattare for min plats i London under den perioden. Jag lar fa besked snart inom de narmsta veckorna och det roliga ar att jag kanner valdigt mycket for bade det ena och det andra, det hade varit en grym upplevelse och erfarenhet for livet att aka ivag pa det har aventyret, men samtidigt hade det varit kul med en sommar i London eftersom jag haller pa att jobba pa en relation :)

Fast nu ikvall insag jag anda litegrann att det senare ar ett dott lopp, en paus fran den stressen ar kanske det jag behover?

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)

- trevlig sommar btw! :)

2011-08-11 @ 19:08:15
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0