Torsdag 28 april 2011

Nar den sota tjejen i gymreceptionen sager att det var langesen hon sag mig, da kan det bara bero pa tva saker:
1. Jag ar sa oviktig sa att hon knappt lagger marke till mig
2. Det var langesen jag besokte gymmet

Jag svarade: Oh, really? I've just been busy

Enligt bloggen sa var jag dar senast i mandags, vilket inte ar sa pjakigt alls.. eller?

Bankpress
5 x 90 kg
5 x 85 kg
4 x 85 kg

Marklyft
1 x 100 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg
1 x 160 kg

Chins
6 x kroppsvikt + 25 kg
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt

Dips
8 x kroppsvikt + 25 kg
8 x kroppsvikt + 25 kg
20 x kroppsvikt

Kommentar
Ett helt okej pass dar jag presterar ratt bra i bankpress, 5 reps pa 90 kg ar helt klart godkant. Sen att resterande set gick skit ar en annan femma. I marklyftet gjorde jag en etta pa 160 kg och det gick relativt latt jamfort med forra marklyftpasset da jag inte ens kunde rubba vikten. Resultatet var efter att ha last M's blogginlagg om uppvarmning.
Efter det lyckade marklyftresultatet gav jag mig pa chinsen med 25 kg vikt, det var ju ett tag sen jag korde med viktbalte och det holl sig ganska bra, aven dipsen var helt okej aven om energin borjade avta.. men kort och gott, ett bra traningspass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0