What to say

Den senaste veckan har jag inte haft sa mycket att saga, tillagga eller kommentera, E har undrat varfor jag ar konstig och vad det beror pa, hur ska man forklara? Det beror sakert pa nagot men jag tycker inte att jag ar konstig, man kan inte vara hogljudd jamt

Jag kan erkanna att jag ar lite trott, darav min lilla nedstamdhet (existerar det ordet?)
Men om jag nu far upprepa mig, sa ar gladjen enorm for att jag nu har gatt igenom vinkursen och att allt ar over.. det hjalper mycket

Varen har kommit till London, det tillater mig att hamta andan litegrann och sommaren verkar bjuda pa en massa spannande handelser, jag far inte lata andra saker stjala mitt fokus nu... lattare sagt an gjort, but it's not gonna happen!

Nu ska jag ata, sen blir det nog gymmet efter att ha myglat ett par dagar :)




Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0