En van med hund

En kompis till mig hemma i Helsingborg har precis skaffat sig en hund, jag ar otroligt glad for M's skull da hon har pratat om att skaffa hund valdigt lange och nyligen blev det verklighet. Alldeles helt lagom till min semester i Sverige sa jag fick traffa hunden Ylva som valp. (jo, jag outade hennes namn har pa bloggen... Ylva kommer bli den forsta och enda kandishunden)

Hon var dock lite trott nar jag var och halsade pa sa vi hann inte busa sa mycket, tydligen sa sover valpar valdigt mycket nar de ar sma. Eller sa latsades hon vara trott for att slippa vara social med mig, sa rolig och underhallande var jag liksom :)


Ylva sover middag



Ylva och matten



Nyvaken, som ni ser



Sedan hade vi ett litet "moment" da det osregnade, vilket resulterade i en blot hund.
Men vad gor det? Vi fick lite frisk luft iallafall



Mer om M och Ylvas framfart och utveckling hittar ni har! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0