Ge mig ett lugn

Imorgon (las idag) ar jag ledig, har saklart mycket jag forsoker klamma in som vanligt.. sen vantar en inventeringsdag pa sondag igen, det lar ga snabbt och sen gor jag ju mitt sista skift pa mandag innan jag aker till Sverige i en och en halv vecka!!

Ska bli otroligt skont att komma bort fran London ett tag, jag alskar London som stad och kan formodligen inte tanka mig att bo nan annanstans just nu men ibland behover man bara en paus, darav "borta bra, men hemma bast"
Det finns manniskor darhemma som kanner mig pa ett satt som ingen annan i London gor och det ar dem jag kommer traffa nar jag ar hemma (forhoppningsvis)

Sen maste jag saga att det har varit hogtryck pa jobbet, jag kanner att jag behover bli kvitt den dar jobbstressen litegrann. New Orleans var en grym resa, men nu var det ju lite jobbrelaterat ocksa med alla cocktailsevent och seminarier sa darfor kanns Sverige som en perfekt destination for lite avkoppling :)

Tisdag morgon aker jag, tjohooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0