Mr Mustasch

Nu under min semester i Sverige sa hade jag lamnat rakhyveln hemma, resultatet blev en mustasch nar jag kom tillbaka till London. Forsta dagen pa jobbet blev en liten flirt med S i vanlig ordning, nu i efterhand kan man ju bara skratta at det.

Hon uppskattade inte riktigt min nya look, men vad gor det? Jag ar lika gla' for det :D
Jag menade att jag med lite skaggvaxt och mustasch kommer se aldre och mognare ut sa att vi kunde matcha varandra battre, den kommentaren gick inte hem.

Ni vet i basket nar man star vid 3-poangslinjen och provar ett langskott och man ar helt bergsaker pa att den kommer att hanga, och sa traffar den ringen sa hart sa att hela stallningen dallrar samtidigt som man forlorar bollen till motstandarlaget och far ett baklangesmal. Ungefar sa kandes det...

S: "What do you mean?! That I look old?!"

Sicken kraschlandning, men sa ar det... jag hade inget att saga till mitt forsvar sa det var bara att kapitulera och atervanda till sin planhalva. 1-0 till bortalaget var ett faktum och jag sager da det: Utan besvikelse kan man inte uppskatta segern


En bild pa muschen



Apropa amnet sa var jag pa Madame Moustache och at nar jag var hemma i Helsingborg
Jag har hort valdigt mycket om det har lilla gemet och sag verkligen framemot det, nar vi var dar begick de tyvarr ratt grova misstag som man inte far lov att gora nar man spelar pa den nivan dar man tar ca 250 kr for en varmratt. Men jag hade trevligt anda, B som ar agaren till krogen ar en gammal bekant till L sen manga manga ar tillbaka och hon ar en helt underbar dam :)

Det ar en kvinnlig variant av L helt enkelt, ungefar sa kan man beskriva henne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0