Nya bloggkompisar!

Nu har jag uppdaterat mina bloggkompisar, de stora forandringarna ar saklart Londonbloggarna
Jag maste tacka Hans-Goran for en underhallandeblogg, tyvarr har de drabbats av en bloggtorka sen hennes battre halft har akt hem till Sverige, det ar bara att beklaga men allt har ju sin tid

Sen har aven Sofia akt hem, det var ocksa en valuppdaterad blogg en gang i tiden men jag vet inte.. de har en tendens att sluta blogga nar de flyttar hem, ar livet inte lika glamorost kanske? Jag vet inte, eller sa kanske man helt enkelt inte har tid

TACK!


Sjalvklart har jag funnit ett par nya bloggar som fyller de gamlas skor, viktigast for egen del ar att de uppdateras.. vad som sedan skrivs ar bara en bonus. Nu har jag en ny mix i form av en jurist, au pair och bartender :)

Klickis pa bilderna om du vill vidare for en narmare titt!




... och sist men inte minst, en bekant till mig har nu flyttat till London! For nagra veckor sen fick jag ett meddelande pa facebook av en vilsen tjej som precis landat i storstan och planen var ganska enkel, den var namligen icke existerande

Via en gemensam kompis till oss fick hon reda pa att jag var i London, och vips sa traffades vi over en kaffe och pratade om the past, the present and the future. Med lite distans till det hela nu, efter sisadar 10 ar sa kan jag ocksa avsloja att jag i mina yngre tonar hade en crush i den dar madamen

Mina damer och herrar, Alicedotter presenterar sig i egen hog person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0