Alla hjartans dag

Glad alla hjartans dag allihopa! :)

Idag ar en san dag dar manniskorna ar indelade i tva grupper, lyckliga par och bittra singlar. Det marker man bl a pa facebookuppdateringarna, jag forstar da inte varfor man som par maste mala upp den har dagen som den mest perfekta dagen pa aret eller man som singel maste vara bitter. Sjalv ar jag den personen som tar den har dagen som vilken dag som helst, jag kanske andrar uppfattning nar den dagen kommer da jag har nagon jag maste traffa men just nu kanns det sa. Om min respektive tycker att den har dagen ska vara speciell, da hade jag nog gjort den speciell... inte for min egen skull, utan mest for hennes och var skull :)

Viktigt att namna aterigen ar nagot jag tanker pa varje ar vid det har tillfallet, ptja.. vad blir det nu? 9:e aret i rad.
Tyvarr ar det en ratt sorglig historia som inte riktigt vill slappa och det var nar TJ tog livet av sig pa den har dagen for 9 ar sen. TJ var en klasskompis till oss som led av Asbergers syndrom och fragan man staller sig varje ar ar om utgangen hade varit densamma om vi bara fick veta att han inte var som alla andra? Nu fick vi i efterhand reda pa att han trivdes jattebra i var klass men det betyder det nat egentligen? Hade man varit lite mer valinformerad sa kanske man hade anstrangt sig ytterligare for att fa kontakt. Nu var ju jag, M & C helt inne pa att bara sitta hemma och spela Counterstrike med varandra pa internet efter skolan, kanske hade TJ tyckt att det var roligt att joina, jag vet inte... men det hade varit nanting iallafall...

Naval, en sjalvtagen bild pa 5 godishjartan :)

1. Till TJ
2. Till nagon som forhoppningsvis gor nanting vettigt just nu, eller nat
3. Till de jag har tappat kontakten med
4. Till alla mina vanner i Sverige, singlar som par
5. Sist men inte minst, till alla mina vanner i London :)

Kommentarer
Postat av: Stina i London

Du har sa ratt sa! Varfor maste man vara i par och fake lycklig eller singel och bitter?



Jag alskar den har dagen, har jag alltid gjort och idag nar jag ar singel for fprsta gangen pa lange sa alskar jag den fortfarande.



Sa fint nar vi alla ar lite extra gulliga och trevlig mot varandra.



Glad Alla Hjartans Dag!

2011-02-15 @ 01:33:28
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Angelica

Vad fint <3

2011-02-16 @ 23:07:10
URL: http://mindthelondoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0