Allt har sin tid

For ett tag sen upptackte jag att en del av mina bloggkompisar har blivit inaktuella, M's blogg ar numera icke existerande. Men det ar inget nytt, det har hant forut och en vacker dag kommer den val tillbaks. Hon har sina bloggperioder hon :)

En annan forlust ar N's fitnessblogg som har varit valdigt inspirerande sen jag tog upp traningen igen, jag vet inte riktigt vad som har hant dar for bloggen ar borta... och sa aven hennes facebookkonto. Jag hoppas allt ar ok med henne, for den sista tiden hade hon nanting stort pa gang och det framgick inte riktigt vad det var for nat forutom att det skulle ske en stor forandring i hennes jobb & karriar. Tyvarr verkar det som att hon foll pa malsnoret, om nagon kanner henne IRL far ni jattegarna skicka en halsning fran mig




Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0