En kusin har lamnat landet, och annu en milstolpe ar nadd

For ett tag sen slutade en stor kugge i vart lagbygge, J har efter 4,5 ar nu valt att lagga cocktailshakern pa hyllan for att aka hem till Thailand med sin flickvan. Han ar latt den kvickaste bartendern jag har jobbat med hittills, jag kommer sakna J.. inte bara for att han var kvick och hard working, utan for att han aven ar en helt hyvens kille!

J och hans tavlingsbidrag i husets egen Belvedere-tavling


Mitt tavlingsbidrag, en rabarberdrink, 2:a drinken fran hoger.. lite halvt uppdrucken
Jag blev jakligt nojd med garnityren, men det var ocksa allt


Kommentarer
Postat av: Stina i London

Wow tjusigt! Nu vill jag dricka cocktails :)

2011-02-20 @ 17:12:34
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0