En annan hyllning

Idag fyller en av mina basta vanner 25 ar, fet alder! Hade jag fatt valja sa hade jag velat stanna dar resten av livet, just da var allt underbart.. jag hade precis installerat mig i London och allt var tipptopp, sen kom ett fint jobberbjudande fran Norge som pricket over i:et, eftersom jag inte hade nagra ataganden sa kunde jag packa vaskan och dra ivag pa det aventyret... mm, precis sa det ska vara! :)

Puss puss pa min kare A, hoppas du far en bra dag hjartat!
Jag onskar att jag kunde vara nanstans i narheten av dig idag, du ar val antagligen for gammal for att tro pa att "vi tar igen det nar jag kommer hem" men jag sager det anda, vi tar igen det nar jag kommer hem :D

Jag och A pa Hamnkrogen 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0