Fredag 11 februari 2011

Annu en dalig gymdag idag, det beror formodligen pa den daliga somnen och maten pa sistone. Har atit ganska oregelbundet och sovit oregelbundet, kroppen kanns sliten pa nat vis. Finns inte sa mycket att gora at det mer an en battre planering, att det finns mycket att gora lar det inte bli en forandring pa, inte just nu iallafall

Knaboj
6 x 85 kg
3 x 85 kg
3 x 85 kg

Bankpress
6 x 80 kg
4 x 80 kg
8 x 70 kg
6 x 70 kg

Chins
15 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt

Dips
20 x kroppsvikt
20 x kroppsvikt

Kommentar
Har har jag verkligen nat att sikta pa i knabojen, med battre vanor och lite vilja sa tror jag 3x6 pa 85 kg borde vara ganska enkelt. Lite mer bekymrad ar jag over bankpress-resultaten dar jag i stort sett har tappat de senaste tva passen. Chins och dips tog jag det valdigt lugnt med, markte att kroppen borjade bli tom pa energi. Ibland maste man tillata sig sjalv att ha svackor och daliga dagar, jag gar nog igenom en san period nu och man far gora det basta av det. Vila ordentligt, blicka framat och nar man minst anar det sa branner man ivag ett superpass. Oftast hander det mig nar jag har varit borta fran gymmet ett par dagar, nar jag sen kor ovningarna igen efter vilan sa gar det alltid battre an forvantat, och nastkommande pass brukar aven bjuda pa en del okningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0