Lordag 5 februari 2011

Sjukt bra traning idag, plockade upp ett extra skift idag for att vi ar lite underbemannade sa jag borjar tidigare an vanligt. Stallde klockan lite tidigare och gick till gymmet, var grymt somnig men sen piggnade man ju till efter en laddning kosttillskott

Marklyft
6 x 125 kg
6 x 125 kg
6 x 125 kg

Bankpress
6 x 80 kg
6 x 80 kg
4 x 80 kg

Chins
6 x kroppsvikt + 20 kg
6 x kroppsvikt + 20 kg
5 x kroppsvikt + 20 kg

Dips
6 x kroppsvikt + 40 kg
6 x kroppsvikt + 40 kg
4 x kroppsvikt + 40 kg

Kommentar
Jag blev sjalv lite forvanad nar jag lyckades gora 3x6 pa 125 kg i marklyft, det var nog ett bra tag sen jag lyckades med den bedriften. Det blir en hojning till 130 kg nasta gang, klarar jag 3x6 dar ocksa sa ligger jag mycket nara de gamla styrkeresultaten. Bankpressen kandes otroligt latt idag, saknas bara litegrann pa sista setet sen ar vi pa vag mot en hojning igen bara pa en vecka! Efter bankpressen kande jag att glykogendepaerna borjade sina, men det gick over forvantan anda, mycket tack vare mitt forra pass tror jag.. dar jag varierade litegrann, istallet for att kora traditionellt med 3 sets och x antal reps i varje set sa blev det 3 sets till failure med restpause istallet. Det gjorde skillnaden idag

Nu ska jag satta upp haret och ga till jobbet, tack for idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0