Lordag 19 februari 2011

10 dagars jobb satte nog sina spar har, har sovit ut rejalt vilket resulterade i att jag var lite somnig pa gymmet. Blev dessutom lite irriterad nar en kille korde skivstangscurl vid powerracket sa jag inte kunde kora knaboj, snacka om att ta at sig onodig plats nar man kan kora den ovningen pa 3 andra stallen pa gymmet.

Bankpress
4 x 85 kg
2 x 85 kg
2 x 85 kg
4 x 80 kg
15 x 50 kg

Chins
6 x kroppsvikt + 25 kg
6 x kroppsvikt + 25 kg
10 x kroppsvikt

Dips
40 x kroppsvikt

Kommentar
Eftersom jag inte kunde kora knaboj sa la jag till 5 kg i bankpressen, fasen vad tungt det kandes. Jag hade nog kunnat pressa lite mer i andra setet men man vill ju ogarna riskera att faila utan pass. Chinsen gick bra, orkade inte ha vikt pa baltet i sista setet sa jag korde utan for att ta ut mig mer. Jag kande mig ratt mor efter bankpressen redan sa det kandes inte lont att lagga pa vikter i dipsen. Imorgon siktar jag pa att kora en hel bendag, forhoppningsvis kanner jag mig lite piggare da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0