Mandag 14 februari 2011

Jag hade ratt om min formsvacka som jag hade haromveckan! Oregelbundna matvanor, somn, mycket att gora pa jobbet och utanfor jobbet hade sina bieffekter pa resultaten pa gymmet. Jag valde att ta ett steg tillbaka, vila upp mig fysiskt och vips, nu ar vi pa banan igen. Idag gjorde jag de basta resultaten hittills sen jag tog upp traningen igen i somras

Knaboj
6 x 85 kg
6 x 85 kg
6 x 85 kg (mycket vilja!)

Bankpress
6 x 80 kg
6 x 80 kg
6 x 80 kg (ANTLIGEN!)

Chins
6 x kroppsvikt + 25 kg
4 x kroppsvikt + 25 kg
6 x kroppsvikt + 20 kg

Dips
6 x kroppsvikt + 40 kg
20 x kroppsvikt
20 x kroppsvikt

Kommentar
Vikterna jag hade idag har jag kampat ett par veckor med, det var en svar troskel att komma over och nanstans stagnerade jag men nu har jag tagit mig forbi 3x6 pa 85 kg i knaboj och hojdpunkten idag var att jag klarade 3x6 pa 80 kg i bankpress. Vidare i chins sa okade jag till en 25-kiloskaka pa viktbaltet, det blev for tungt i andra setet sa jag lastade av lite infor sista setet som kandes oerhort latt! Dipsen blev nagot tyngre dock, 3x6 pa 40 kg ska jag klara pa en frasch kropp, men nu hade jag ju kort bankpressen innan... kanske ska halla mig runt 30-35 kg ett tag till? Kort och gott, ett bra pass.. nagot jag verkligen behovde for att halla igang motivationen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0