Mandag 28 februari

Efter lordagens katastrofpass borjade jag veckan med att branna av med riktigt bra traning, jag kan val erkanna att jag var lite bakis i lordags, darav de daliga resultaten kanske men idag var jag pigg igen!

Knaboj
6 x 90 kg
6 x 90 kg
3 x 90 kg

Bankpress
6 x 85 kg
6 x 85 kg
5 x 85 kg

Chins
6 x kroppsvikt + 25 kg
6 x kroppsvikt + 25 kg
4 x kroppsvikt + 25 kg

Dips
6 x kroppsvikt + 40 kg
6 x kroppsvikt + 40 kg
4 x kroppsvikt + 40 kg

Chins
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt
6 x kroppsvikt

Dips
20 x kroppsvikt
20 x kroppsvikt

Kommentar
Riktigt bra pass idag som sagt, knabojarna kandes inte alls lika tungt som senast aven om det ar en liten bit kvar tills jag kan reppa pa 95 kg. Bankpress okade jag en repetition pa i sista set, det kanns som att 90 kg ligger riktigt nara nu. Har aven aterhamtat styrkan i chins och dips, ikvall hade jag till och med energi till att kora extra 3 set vardera med bara kroppsvikten, skitbra! Fortsatter jag i samma takt kommer jag vara i en fantastisk form till sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0