Onsdag 2 februari 2011

Vadret har nu blivit sa pass milt i London nu sa att jag kan ga till gymmet utan jacka, skont :)
Jag skulle egentligen tranat knaboj igar, men nu satt ju som sagt traningsvarken kvar i korsryggen efter marklyften aven igar sa jag tog en extra vilodag. Ibland maste man freestyla och lyssna pa kroppen an att stirra sig blind pa sitt schema

Knaboj
6 x 80 kg
6 x 80 kg
6 x 80 kg

Bankpress
5 x 80 kg
3 x 80 kg
3 x 80 kg

Chins
10 x kroppsvikt + 20 kg
5 x kroppsvikt + 20 kg
2 x kroppsvikt + 20 kg

Repsantal: 17 st
Restpaus: 15

Kommentar
Minuterna innan jag skulle till gymmet kande jag mig riktigt pigg, speciellt nar jag precis hade laddat med en portion proteinpulver. 80 kg i knaboj kandes givet och jag klarade 3x6 reps igenom!! Nasta gang blir det 85 kg och det ska bli lite av en utmaning! En dubbelt sa stor kille korde samma ovning bredvid mig pa ynka 60 kg med nackkudde och halvdjupa bojar. Jag skamtar inte, samtliga killar pa mitt gym ar ratt stora i overkroppen, men de envisas med att trana i shorts och da blottar dem sina kycklingben, det ser sa roligt ut sa att man ibland knappt kan sluta stirra eller halla sig for skratt.
Bankpressen  var saklart tungt som vantat, jag har nog aldrig klarat 3x6 pa 80 kg sen jag borjade trana seriost igen sa nu har vi nat att jobba efter
Chinsen gick forvanansvart bra, jag provade med en 20-kiloskaka och korde till failure i samtliga set med 15 restpauser, dvs 15 st djupa andetag mellan seten som vila innan jag gar pa ett nytt set. Det gav ett totalt repsantal pa 17 reps, sa 3x6 kanns valdigt nara sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0