Pust och ston

Idag kanner jag mig sa mor i kroppen sa att jag knappt orkar blogga, grym traningsvark overallt och dar ar ett par nackdelarna med att ligga i med traningen nu kom jag pa, det ar att man alltid har ont nanstans och ar hungrig jamt. Som tack for sveda och vark sa "kanske" man far ett bredare bicepsmatt till sommaren, men mer an sa ar det minsann inte!! Det var kanske darfor jag slutade gymma for ett par ar sen? Hrm...

Fast sen har det hant relativt lite efter semestern forutom jobbrelaterade saker sa det finns inte heller sa mycket annat att blogga om, det tog ett tag innan jag kom in i tempot igen men nu ar jag tillbaka. Kvallarna ar fortfarande packade och dagarna fylls med andra sysslor, idag ar det t ex inventering. Pa alla mina tidigare stallen gor man det en gang i manaden, har ar det en gang i veckan

Pa mandag (imorgon) borjar min WSET, da borjar jag kl 9.. uhh! Vilket innebar blott en ledig dag nasta vecka
Sa om nagon undrar varfor jag ar osocial sa ar det pga att jag helt enkelt har mycket att gora!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0