Resumé av dagen

Nu har dygnet slagit om till den 15 februari, alla hjartans dag har varit mycket bra!

Jag borjade dagen med en morgonkaffe, hade nog lite brattom med forsta sippen sa jag rakade branna tungan. Varje mandagsmorgon innebar ju vinutbildning for mig nu och efter att ha pluggat daligt (tidsbrist) och en smatt handikappad tunga sa borjade dagen sadar. Men testet vi hade var busenkelt och forhoppningsvis fick jag alla ratt! Sen halvsov jag genom dagen for att jag var sa trott, jag var ju mindre nojd sen nar jag insag att nasta veckas prov kommer baseras pa allt som har diskuterats idag, bra dar kompis!



Efter en diskussion pa Kolozzeums allmantdel om just Alla hjartans dag sa var det snack om hur det ar pa gymmet just en dag som den har, en annan forummedlem hade samma tanke som jag... den som spenderar tid pa gymmet en dag som den har maste ju bara vara singel, det ar lite av ett tillfalle att ga dit da man forhoppningsvis traffar pa nagon man har nat gemensamt med

Hon hade precis kommit hem fran gymmet och menade att det var precis som vanligt. Dar var manga tjejer som hon redan kande, och myten om att singlar skulle hanga pa gymmet var just en myt. Samtliga hade pojkvanner, men de var for tradiga for att fira den har dagen.

Jag vagrade saklart tro pa det, sa aven om jag inte hade planerat att trana idag sa drog jag ivag anda, jakligt bra nu nar jag tanker efter, for det blev ett riktigt bra pass (se traningsjournalen)


Summa kardemumma

  • Honorna bestod av bottenskrapet jamfort med ovriga mandagskvallar vid samma tidpunkt
  • Inte nog med det daliga damutbudet, denna afton bestod gymmets besokare av 90% svettiga killar som sokte uppmarksamhet hos resterande 10% lokiga tjejer
  • Jag lyckades spot'a en sot svart tjej, men jag vet att hon har pojkvan eftersom hon pratade hogt om honom med en instruktor haromkvallen
  • Den enda approachen jag fick var av en okand kille i omkladningsrummet som kallade mig for Bruce Lee, undrade hur mycket jag vagde, hur mycket jag kunde maxa bankpress och om jag tranade martial arts.. uhm?

Kort och gott, jag hittade helt enkelt inte nagot som matchade min efterfragan bland kvallens tunna utbud. Sa nu vet ni det, ni som sitter darhemma och grubblar pa samma sak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0