Skont att vara LEDIG!

I onsdags var jag ledig, jaste litegrann i sangen och blev skramd nar mobiltelefonen borjade pipa och vibrera. Det var J som var pa vag in mot stan for en jobbintervju och undrade om vi kunde ses efterat, eftersom jag anda var ledig sa tyckte jag att det var dags att traffas litegrann, det var minst sagt langesen. Ni vet ju sjalva hur andra kan vara ibland nar de sager: "ooh, ja vi maste ju horas" eller "vi maste ses snart" och sa blir det aldrig av, jag ar ratt duktig pa det :)

Det blev iallafall en trevlig dag, jag blev lite forvanad nar jag kom utanfor dorren och det sag ut sahar!
Sa fint vader, vad mer kan man onska sig en ledig dag?


Jag motte upp J vid Covent Garden och vi gick pa Belgo, en valdigt trevlig restaurang maste jag saga! Servitorerna var spexiga och maten var god, jag hade en ribeye med pommes.. mm!!


J hade en lax och har pose'ar hon med sitt vin


Efter det blev det en promenad ner till Trafalgar Square, var ju tvungen att ta en turistbild pa de fina fontanerna.. speciellt nu nar vadret borjar bli fint och folk har letat sig ut


Nar vi anda var i krokarna sa passade vi pa att ga in och halsa pa vara gamla kollegor pa Rockwell. Ballt stalle, manga harliga minnen :)


Efter det gick vi vidare till China town, haromveckan var det ju nyar och pyntet satt fortfarande kvar


Sen introducerade jag mango sago soup for J, det ar en sot mangosoppa med pomelo/grape och transparent ris, jag och syrran brukar alltid ga dit just for den har soppan :)




Efter desserten gick vi runt till alla TV-spelsbutiker och tryckte och klamde pa allting. Allt fran Nintendo DS, Xbox, PS3.. till Kinect och Guitar Hero :P
En sak ar saker, jag lar ju inte bli nan rockstjarna precis.. loosade fett mot J nar vi spelade Guitar Hero, inte ens det "nya" Guitar DJ hade jag nan vidare chans pa, daremot vann jag pa bilspelet sa rallyforare kanske jag kan bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0