Sondag 13 februari 2011

Efter nastan tva dagars vila och en fullbokad helg sa var jag nu tillbaka till gymmet pa sondagskvallen. Traningspasset idag agnades at en formcheck for att kolla styrkeresultaten, eftersom jag bara hade en timme pa mig (inkl dusch) innan gymmet stangde sa hann jag aldrig ta det i den ordningen som det ska tas i, alltsa knaboj, bankpress och marklyft. Men helt godkant blev det, mycket av traningen sitter ju i huvudet och nu nar jag har haft ett par daliga pass i bagaget sa ar det extra viktigt att inte tappa motivationen, det ar ganska "nyttigt", man lar sig hur man tar sig ur den och forhoppningsvis hamnar man aldrig i samma sits igen

Bankpress
1 x 60 kg
1 x 80 kg
1 x 90 kg
1 x 95 kg

Marklyft
6 x 60 kg
3 x 100 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg
1 x 160 kg

Chins
1 x kroppsvikt + 15 kg
1 x kroppsvikt + 25 kg
1 x kroppsvikt + 30 kg
1 x kroppsvikt + 40 kg

Dips
1 x kroppsvikt + 25 kg
1 x kroppsvikt + 50 kg

Kommentar
Styrkemassigt var det inte alls sa pjakigt, 95 kg i bankpress och 160 kg i marklyft ar helt klart godkant. Chinsen kandes oerhort latt, jag tror det kan finna potential for 45 kg, och snart 50 kg med lite traning. Dipsen lag pa samma niva som nar jag provade i Helsingborg, har har jag varken tappat eller okat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0