Mandag 31 januari 2011

Puh, idag tankte jag faktiskt unna mig en vilodag och lata mig. Tog en powernap i eftermiddags och var grymt seg nar jag vaknade, men efter att ha varit inne pa Fitness by Nass sa laddade jag med en proteinshake, piggnade till och drog ivag. Man far ju inte vara samre :)

Bankpress
6 x 75 kg
6 x 75 kg
6 x 75 kg

Chins
7 x kroppsvikt + 15 kg
7 x kroppsvikt + 15 kg
8 x kroppsvikt + 15 kg

Dips
6 x kroppsvikt + 30 kg
6 x kroppsvikt + 30 kg
6 x kroppsvikt + 30 kg
20 x kroppsvikt
20 x kroppsvikt
15 x kroppsvikt

Kommentar
Antligen 3x6 pa 75 kg i bankpress, det satt minsann langt inne.. fragan ar om jag ska ga upp till 80 kg nu eller om jag ska ligga kvar pa den har vikten. Far se hur jag kanner pa nasta pass. Chinsen blev ocksa riktigt bra idag, ska sikta pa 3x8 nasta gang, klarar jag det blir det en okning igen :)
Sen blev det en hel del dips, ett repsantal pa 73 st. 30 kg kandes med nod och nappe, ska nog halla mig kvar dar tills jag klarar 3x8. Annars hade jag aven tankt kora knaboj idag, men jag kande fortfarande att jag hade traningsvark i landryggen efter marklyften sa det blir nog en svang om gymmet imorgon ocksa

Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, minsann, hur lyckades du hitta på mig? haha, ananrs? chiddes standar fråga ;) men jo tack de rullar på, hur står det själv till? :)

2011-02-01 @ 09:07:32
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0