En fodelsedagsgris

Idag fyller en av mina basta vanner ar, jag har inte en susning om vart hon befinner sig i skrivande stund och det ar knappt sa att jag vet hur mycket hon fyller.. men sa ar det :)

Om jag tanker efter lite sa maste hon anda befinna sig nanstans runt Medelhavet, det kan mycket val vara i Frankrike eller sa kan det vara i Italien.. hon jobbar namligen pa en yacht och den aker runt hela tiden + att internetuppkoppling inte alltid ar att rakna med sa det ar inget man kan belasta nan av oss for att det har blivit sa. Men det basta med att vara goda vanner ar att allt ar precis som vanligt fast man inte har traffats pa valdigt lange

Naval, stort grattis pa dagen Limpan!!!! :)



Jag och L pa min fodelsedagsfest for lite mer an 4 ar sen, see you soooooon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0