Fredag 8 juli 2011

Idag tranade jag under min rast, det ligger namligen ett Fitness First i samma byggnad som H. Ibland kanns det vart att betala det dar lilla extra for den har mojligheten att man faktiskt kan trana vart man an befinner sig i London. Dock ar alla anlaggningar inte lika stora och frascha som min home club pa Baker street, men det funkar.. man far fortfarande en handduk, tval och schampoo. Handduken kanns viktig, det kanns sadar kul att ha en blot handduk instangd i en vaska i ett skap i flera timmar

Bankpress
6 x 85 kg
6 x 85 kg
4 x 85 kg
15 x 15 kg

Chins
12 x kroppsvikt
12 x kroppsvikt
9 x kroppsvikt

Dips
15 x kroppsvikt
15 x kroppsvikt
15 x kroppsvikt

Kommentar
Inte mitt allra basta pass men det ar battre an inget, jag har egentligen inte riktigt aterhamtat mig fran jobbstressen men jag kampar pa. Snart ar det Sverigesemester och da lar jag inte trana sarskilt mycket da heller, funderar pa om jag inte ska skaffa ett klippkort nanstans. Hrm? Nagra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0