Kandistatt pa jobbet

Ibland forstar jag bara inte hypen, pa den har jorden finns det manniskor som ar mer kanda an andra. Men sen da? De ar fortfarande "bara" en manniska

Igar var SG gast pa H och visst, han ar en av Englands mest kanda fotbollsspelare men det kanns lojligt nar kollegor fragar vart han sitter och sen undrar vem av gasterna vid bordet det ar. Vi har haft manga kanda manniskor inom nojesbranschen och engelsk tv som jag inte kanner till, och jag har inte brytt mig heller. Nu rakar jag vara insatt i fotboll (saklart) och vet mycket val vem SG ar, men fortfarande... I couldn't care less

Nar man bokar ett bord pa H sa har man det i tva timmar, sen maste man resa pa sig och det gallde aven om man heter SG. Darfor kom han till baren, jag gjorde alla hans cocktails och allt jag har att saga ar att han verkar vara en hyvens kille, han ser storre och mer valtranad ut i verkligheten.. that's it

Sen hade vi aven ND pa besok igar, sisadar dagen innan den stora finalen.. inte illa pinkat. Oavsett om han vinner eller forlorar idag sa kommer han att bli rankad som varldsetta och DET, mina vanner... ar minsann inte alls illa pinkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0