Mandag 25 juli 2011

Efter ett litet uppehall fran gymmet sa gjorde jag forsta passet idag, har faktiskt inte tappat alls mycket och nu ar jag pa ett nytt traningsschema. Har man varit borta ett tag ar det lika bra att borja variera lite, hugget som stucket

Jag har valt att dela in mitt schema i dagar istallet for veckodagar (mandag, tisdag, onsdag etc) for ifall jag skulle missa nat pass sa fortsatter jag bara dar jag var senast och det foljer jag ju bast har pa bloggen.

Dag 1 Brost & Triceps
Dag 2 Ben & mage (jepps, jag ska borja trana mage for forsta gangen i min traningskarriar.. hehe!)
Dag 3 Vila
Dag 4 Rygg & biceps

Jag siktar pa att kora 2-3 ovningar per muskelgrupp och ovningarna kommer att variera i framforallt knaboj och marklyftdagarna. Pa en bendag valjer jag t ex att kora knaboj och raka marklyft, ryggpasset darpa kommer da inte innehalla ovningar som tar pa korsryggen och tvartom

Naval... dagens pass

Bankpress
6 x 85 kg
6 x 85 kg
3 x 85 kg
3 x 85 kg

Lutande hantelpress
6 x 36 kg
5 x 38 kg

Dips
15 x kroppsvikt
15 x kroppsvikt
15 x kroppwvikt

Push downs
***
***
***




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0