Tales of the cocktail i New Orleans!

Ok, kanske ska ta och uppdatera lite om vad jag har gjort den senaste tiden nar jag har varit tyst har
For ett par veckor sen vann vi en saljtavling for Ketel One pa H, reglerna var ratt simpla.. oka forsaljningen av vodkan i antal procent jamfort med tidigare manader och vi hamnade pa 478 % om jag inte minns fel, andra barer i London som ocksa var med i det har hade runt 150% okning sa vi var ratt sa ohotade :)

Priset var alltsa en resa for en person till Tales of the cocktail i New Orleans, som ar ett event for alla cocktailnordar, dryckesconnoisseurer och journalister.. i sjalva stan dukar man upp for fest pa gatorna och valkomnar alla mojliga nationaliteter som har vallfardat fran olika delar i varlden


Ungefar sa mycket folk var det pa gatorna, gamla som unga



Har sitter jag och sipprar pa en Hurricane cocktail, sotsliskigare far man ju leta efter men det var en upplevelse att sitta vid den baren. The Carousel bar gor saklart skal for sitt namn, den ar rund och barstolarna roteras kring baren.. dock i en valdigt lag takt, man vill ju inte aka ur :P



Har befinner jag mig pa ett seminarie om hur man beskriver och analyserar spritsorter



Gruppbild pa vara medresanden fran London/Storbritannien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0