Vart tog somnen vagen

Eftersom jag inte kan somna sa kan jag ju beratta om min lediga fredag istallet.

Jag har mest sovit, enda gangen jag gick upp var vid 12-tiden for att laga lunch, sen blev jag "vackt" av E vid 6-tiden for att vi skulle ut och ata. Hade det inte varit for det sa hade jag antagligen fortfarande jast i sangen, sa trott var jag

Det blev valspenderade £70, numera gar vi inte bara och ater pa ett stalle... utan tva, for att det forsta stallet har en tendens att vara halvdant. Konstigt nog har jag inte gatt upp i vikt aven om jag myglar med traningen, pa min lediga dag idag skulle jag t ex tranat, men istallet gick jag ut pa en atardag

Vi var forresten pa en fiskrestaurang vid Picadilly som heter Fishworks, ligger bredvid den kanda kottrestaurangen Gaucho. Fishworks ar inget stalle jag hade rekommenderat tyvarr.. det var liksom "ok", men inte mer. Precis som alla andra stallen runt Picadilly/Leicester Square sa passar det mest turister, ingen wow-effekt direkt

Imorgon vantas en heldag pa jobbet sa det ar val hog tid for laggdags, upp om 4 timmar.. tack sa mycket




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0