Celeb spotting!

Att jag ar lite av en kandisbloggare kanner vi ju alla till vid det har laget, men pa vag hem fran jobbet idag hande det en rolig grej

Nagra steglangder langre fram gar alltsa en partykladd kille och han vander sig om och stirrar pa mig, min forsta tanke var vad f-n det ar han stirrar pa, har han aldrig sett en snygg kines forut eller vad ar det fragan om?
Han stannade upp, log och stoppade mig for en kvick konversation

Han: Namen tjena!! Du tranar pa Fitness First Baker street...
Jag: Ja det stammer
Han: ... och sa jobbar du pa H
Jag:
Eh, ja det gor jag... hur visste du det?
Han: Jag har varit dar ett par ganger :)
Jag: Ah, trevligt
Han: Jag jobbar pa PR-avdelningen for M (en "posh" medlemsklubb, men fett overskattad)

Sen fick jag hans visitkort och jag onskade honom en fortsatt trevlig kvall, vilket jag sakert tror att han kommer fa da han hade tva otaliga tjejer som ropade efter honom i taxin :P
This is London!

Sedarja, nu ar jag kandisbartender ocksa

Kandisen i egen hog person ar 2008 pa Rockwell i London



Rockwell ligger strax intill Trafalgar Square (Spring Garden) och rankas som den framsta bourbonbaren i Europa med sina drygt 100 unika flaskor i sitt sortiment. Pa takvaningen finns en terassbar som numera ar totalrenoverad och fran 6:e vaningen har man en fin utsikt over hela torget. Lite av en turistattraktion, vart ett besok ifall ni har vagarna forbi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0