Fest i hela huset!!

Efter en cappucino, en lunch, tva cappucinon till och drygt 10 timmar senare sa vart vi klara med inventeringen idag, dock var det inte effektiv arbetstid hela tiden. Lite goja emellanat maste man klamma in for man orkar inte sitta dar sa manga timmar i strack och bara nota, sa ar det bara

Jag hann iallafall hem i lagom for att laga lite mat innan Big Brother-finalen borjade! Bade igar och idag hade jag bestamt mig for att inte ga in pa aftonbladet och/eller facebook for det ar alltid nat ljushuvud som spoilar resultatet, alla har ju inte den har formanen med att sitta hemma i Sverige i sin egen tv-soffa och titta pa det har.

Nu far jag det och lata som att det har ar livsviktigt, men efter att ha foljt alla avsnitt sen dag ett sa fortjanar man faktiskt en riktigt finaldag och TV11 har ju helt forstatt dagens IT-Sverige genom att livesanda pa natet!! Overlycklig blev jag! Jakligt nojd over resultatet blev jag ocksa, Simon fortjanade verkligen att vinna

Jag kanner nog lite som deltagarna nu, vad hander harnast liksom? Det har har ju varit min sysselsattning och terapi varje kvall innan jag gar och lagger mig, nu helt plotsligt ar det slut

Nar borjar Idol 2011? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0