Besok fran Stockholm

Haromveckan var forresten A pa besok har i London med sin lillebror E som f.o rakar vara en Fredrik Ljungberg look a like och vi passade pa att ha en liten Kolozzeumtraff! Det blev inte sa mycket turistande som vi hade planerat pga vadret men jag tror de var nojda med sin vistelse anda. Lite parkhang, pubhang och lite shopping stod pa schemat och jag hann aven visa dem Camden, Soho och lite annat smatt och gott

Helgen var iallafall trevlig, jag har ju "kant" A via Kolozzeum ett par ar nu och hon har alltid varit en inspiration. Ett levande bevis pa att alla kan lyckas om de bara har viljan. Resultatet blev minus 25-30 kg tack vare god kunskap inom traning och bra mat, sen far man kanske inte glomma all pepp och stod alla ovriga kolomedlemmar har bidragit med

Fran 90 kg till 65 kg



Har man inte tagit en bild nar man star i en telefonkiosk sa har man faktiskt inte varit i London, sagt och gjort



Visst liknar han allas var Freddy? :)



Londonvarden i egen hog person, moi! (fan vad det stank urin darinne, puh!)



Camden ar ett utav mina favoritstallen i London, bilderna talar for sig sjalva





Sanyo's reklamskylt ar kand over hela varlden, aven den har utsikten ar ett maste nar man ar i London. Reklamskylten har varit med i manga filmer och for att inte tala om vykort och semesterbilder, men for ett tag sen bestamde man dock att skylten skulle rivas och ersattas med nanting mer modernt. Den har var en annan patvingad bild av mig och de anar inte vilken tur de hade, veckan efter rev man ner skylten och tittar man noga sa kan man skymta byggarstallningarna



Sen regnade det som fan, sa vi skippade Buckingham Palace och London Eye, men tack for den har gangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0