Har kommer solen

Har kommer en sol som sager: ALDRIG MERA REGN! (kapat ur en klassiker av Gyllene Tider)

11:00 varje formiddag samlas alla pa jobbet for lunch, vi ar valdigt manga som jobbar under ett och samma tak och det ar lite kul och se dessa grupperingar. Kockarna sitter ofta for sig sjalva, sommelierna har sitt eget bord, bartenders sitter for sig och servisen sitter for sig.

Jag da? Jag brukar satta mig dar det finns plats och ar social med dem som sitter dar just da oavsett vilken position eller titel de har pa jobbet och san ar jag, sa har jag alltid varit. Aven om nagon genererar mer pengar eller bara allmant ser battre ut sa ar vi anda alla medmanniskor nar dagen ar slut, lite sa ser jag pa det

E satt for sig sjalv igar och sag ut som ett askmoln, sa jag kallade pa henne och klappade pa satet bredvid mig. Inte for att jag forvantade mig att nagon skulle orka flytta pa sig nar man redan har satt sig ner, speciellt da vi inte har pratat sarskilt mycket pa sistone men hon sken upp som en sol och kom och satte sig
Det leendet gick nog inte att kopa nanstans, if that is the case sa kanske jag borde erbjuda mina kollegor att sitta bredvid mig oftare :P




E ater jordgubbar pa Berkeley Square

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0