Lika som bar?

For ett tag sen sag jag Never back down, en typisk film som de flesta kan tycka ar extremt B och meningslos men for egen del kan jag faktiskt tycka att det ligger en gnutta underhallning i det. Filmen handlar forstas om kampsport, testosteron och lite karleksinslag med en attraktiv blond tjej

Nu visar det sig att Never back down II kommer att bli tillganglig snart, det ser jag fram emot... en liten uppfoljare alltsa! Dock verkar det inte som att nagon fran ettan kommer att medverka, Baja Miller (som spelas av Amber Heard) ar alltsa inte med

Forresten sa tycker jag att J ar ruskigt lik Amber Heard



Jag och J pa Adam's club



Amber Heard

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja jävlar vad lika! Säker på att det inte är samma person?! :P Nä hörru chidde nu är det tametusan slut på min bloggtorka!

2011-06-11 @ 10:17:48
URL: http://mindthelondoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0