Onsdag 29 juni 2011

Jag har nastan glomt bort nar jag hade ett bra traningspass senast, men i tunga perioder galler det att gora sa gott man kan. Mycket som hander pa jobbet just nu ar ju lite av en bidragande orsak, och om det ar som de sager sa forvantas stallet att na sin fulla kapacitet i september.. det blir en overgangsperiod for egen del, jag tror det blir battre nar man borjar vanja sig

Bankpress
6 x 85 kg
5 x 85 kg
4 x 85 kg

Marklyft
8 x 100 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg

Chins
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt
10 x kroppsvikt

Kommentar
Bestamde mig for att behalla vikten pa 85 kg i bankpressen, slutade med att jag gjorde 4 reps i sista set vilket anda inte ar helt daligt. Marklyft blev lite lattare idag, blev dock avbruten i mitt sista set for att brandlarmet gick. Jag gick dock ut i valdigt lugn takt eftersom gymmet har flera nodutgangar, det ar en stor och modern byggnad sa man kan vara lugn. Daremot tycker jag synd om dem som fortsatter trana och tar for givet att det ar ett falsklarm. 9 av10 ggr sa ar det sakert ingen brand, men man vet ju aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0