Vattenmelon

Det later lite konstigt, men idag kopte jag min forsta vattenmelon :)

Tidigare har jag bara atit vattenmelon nar jag har varit hemma hos mina foraldrar for det ar hogst osannolikt att man klammer en hel sjalv liksom, men min lokala arabaffar salde halvor idag sa det var givet.. varmt som fasen vart det ocksa sa det passade bra

Nu pa nattkvisten kom jag fram till att vattenmelon inte bara ar valdigt god for sig, den gor sig valdigt bra i en watermelon martini ocksa, sa bestall garna en nasta gang ni ar ute.. det ar mitt drinktips for the day :)

Har ni tur kanske ni t.o.m kan fa en mixad av mig, for som ni kanske vet sa finns det ju watermelon martinis... och sa finns det mina watermelon martinis :D


Kommentarer
Postat av: Stina i London

OK, jag tror jag ska komma pa ett besok snart...

2011-06-27 @ 09:36:05
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0