Annu en lordag sprang ivag

Efter att ha varit ledig 3-4 lordagar i strack sa kommer trenden tyvarr att brytas nasta helg, i'm back!

Igar var jag i Soho och at sushibuffe med J och L, jag var egentligen extremt trott for att ga upp och vara social men det slutade anda med att jag tog tag i det och drog ivag. Vi var pa vart stammisstalle Hi Sushi, fast istallet for Camden sa valde vi restaurangen i Soho och nu i efterhand sa foredrar jag Camden mer

Senare pa kvallen traffade jag E, jag kom forsent efter att ha misstolkat ett sms och det kan ju handa den basta ocksa, det var baddat for det:

"Vi mots runt Oxford Circus kl 18.30"
"Vi mots pa Oxford Circus runt 18.30"

London funkar lite sa, ingen ar nansin i tid och jag tankte till och med tanja pa den akademiska kvarten he he he!
Efter att ha blivit nekade ingang pa en cocktailbar for att vi inte hade en bokning sa hamnade vi pa HK diner. Sen var vi inne pa det helt nybyggda W Hotel alldeles intill och drack sake, overskattat skitstalle... ga garna dit och titta om ni aldrig har varit dar, men ga inte dit fler ganger

... och nu vantar en heldag med inventering, tack och hej!



E pa HK diner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0