En sondag som heter duga!

Jag kande mig lite trott nar jag vaknade imorse, efter en lordag dar man i stort sett rort sig overallt i centrala London (Soho, China town, Oxford st, Harcourt Arms etc) sa var man ju minst sagt seg

Kl 9 borjade jag inventeringen med T, vi blev klara med med bada barerna innan lunch (rekord!) och det var bara sa baddat for att det skulle bli en tidig sondag men sen stamde ingenting overens med siffrorna pa datorn. Med tanke pa volymen vi omsatter sa ar det alltid nat som inte stammer varje vecka, men just den har sondagen var extra jobbig. Det var nastan som att nagon ond kraft fran ovan spelade mig ett spratt for att jag ska upp tidigt imorgonbitti (05.30) och darfor de dra ut sondagen sa langt sa mojligt.

Sjalvklart slockade jag direkt nar jag kom hem, nu sitter jag har 01.30.. ater en glass och ska lagga mig snart igen



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0