Hej allihopa

Aterigen borjar jag kanna att den har bloggen tappar sin identitet igen, mycket i min vardag just nu ar handlar mestadels om jobb jobb jobb och kanske en gnutta traning men det ar allt, jag hinner inte med sa mycket annat.

Den har helgen var A och T pa besok har i London, det var svart att synca med tid och sa men vi lyckades anda hanga litegrann, jag foreslog saklart att de kunde komma och halsa pa mig pa jobbet... mycket trevligt :)

Vi har egentligen en valdigt strikt bildpolicy pga diverse anledningar, sa ni far tacka T for bilderna helt enkelt!

Jag star och gor mest ingenting... just da :P


Jag jobbar litegrann :)


Husets egen tolkning pa mojiton


En av vara husdrinkar med jasminskum


A och T med sina cocktails


Kommentarer
Postat av: M

Den där drinken med skum såg god ut :) Kan man beställa den hemma i Sverige mån tro eller tittar dom konstigt på en då?

2011-03-31 @ 22:55:06
URL: http://promotionera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0