"Ledig" lordag

Jag vet nog inte manga bartenders som ar lediga en lordag, men jag ar det.. och har till och med varit det de senaste lordagarna :P

Sa vad hander idag? Jag ar grymt somnig fortfarande, men maste upp och forbereda infor Chardonnay-presentationen jag ska gora pa mandag. Sjalvklart har man skjutit pa allt till sista minuten da jag antagligen inte hinner pa sondag, vinutbildningen borjar bli mer och mer pafrestande men nu nar man raknar pa det sa har nastan halva tiden gatt

Helt sjukt att man ska agna sig at det har pa sin ENDA lediga dag i veckan, man borde bli lamnad ifred och jasa i sangen tills man vill ga upp for att sen titta pa svenska Big Brother hela dagen lang! Jag har inte ens hunnit se senaste veckans avsnitt, da vet man att man har varit fett busy :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0