Notting Hill

Haromveckorna var jag ju i Notting Hill med A, det var faktiskt forsta gangen jag var dar under den okanda lordagsmarknaden. Jag ar inte den som garna drar sig till sana maste-gora-saker-i-London, jag ar nog mer den som... "go with the flow" :P (naa, nu lat jag som Nicky i Big Brother.. fy!)

Naval, vi var iallafall dar en lordagseftermiddag och det ar ett stalle jag varm kan rekommendera.. speciellt nar det ar fint vader. Det ar mycket folk, buzzy och allmant mycket saker att titta pa

Haromkvallen visades filmen Notting Hill pa TV i Sverige, eftersom jag inte har sett filmen + att J sa varmt rekommenderade den sa tog jag tag i saken och kollade pa den. Ingen bra film enligt min smak, jag tyckte den paminde lite om Bridget Jones' diary pa nat vis aven om handlingarna var totalt olika, kan det bero pa att Hugh Grant ar med i bada? Jag vet inte

Men jag tycker iallafall att det ar underhallande nar man kanner igen platserna, man tanker liksom "Ooh, dar har jag varit" eller "dar gar jag ju forbi varje dag". Jag undrar t ex vart den har lagenheten med den blaa dorren ligger i Notting Hill, kanns som jag maste ha gatt forbi dar sa manga ganger som jag har gatt vilse i det omradet :)

Ritz Hotel, ett standigt aterkommande inslag i filmen och ett valkant landmarke i London
Jag jobbar ett stenkast darifran, har forresten traffat en bartender fran Ritz under en vodkaprovning jag var pa i somras... en arrogant fransman, vad mer kan man forvanta sig av fransman? Inte mycket mer an sa :)

(ber om ursakt for den usla bildkvalitén)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0