Panta mera?

Ni kanske redan kanner till att Porsche ar mest kanda for sina 2-dorrars coupéer, pa senare ar har man aven borjat ge sig in i stadsjeepkampen med Cayenne. Ar 2009 lanserade man en 4-dorrars sedan (Panamera) vilket ar den forsta i "var" tid om jag inte ar helt ute och cyklar, eller kanske t.o.m den forsta i Porsches historia?

Pa nan av gatorna dar jag bor har vi en agare till en Panamera och den ar extremt ful for den har bara blivit helt fel stylad. Porsche ar i mitt tycke som bast nar den ar i sitt original, men det har var too much. Svarta falgar och svarttonade rutor, kom igen?! Jag har sett manga battre kopior pa batmobilen


En bild pa bilmisshandel nar den ar som bast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0