Plantation pa Portobello?

Den har veckan har varit riktigt pafrestande, liksom forra veckan sa har det varit mycket jobb men sa har jag aven forberett en presentation om Chardonnay infor dagens vinutbildning i Powerpoint, nu ar jag sa ovan med programmet sa det tog ju ett tag innan jag fick det till vad jag ville, pa ett ungefar

Vi ar nu inne pa var 5:e session, dvs nastan halva tiden har gatt sa det ar inte lage att ge upp nu *puh*
Idag ska vi prata om alkohollagar, det blir lite av ett andningsrum for det enda man egentligen behover veta ar aldersgrans och overservering och snart kommer en session med sprittillverkning och det kan jag redan sa forhoppningsvis sa glider man igenom det

Ikvall host'as en romprovning hos Trailer Happiness pa Portobello road, fragan ar ju om man ska dit eller inte.. orkar jag? Hade varit riktigt trevligt om inte annat, jag far helt enkelt se lite senare idag. Idag kanns som en typiskt dag dar jag kommer bli den forsta som somnar pa lektionen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0