5000m + en maraton

Puh, efter gardagens 5000m pa lopbandet hade man ju lagom kanningar lite har och var idag.. speciellt runt vanster kna, borjar man bli gammal? Jag tror det

Inte blir det battre av att spendera en heldag pa jobbet rakt upp och ner varvat med cocktailtraning for servispersonalen, men det var kul... det var en interaktiv klass pa 15-16 deltagare dar alla var nyfikna pa vad det ar vi sysslar med bakom baren, sen fick de ju saklart dricka pa arbetstid vilket alltid ar uppskattat

Anyway, nu ar dagen antligen over.. jag ligger hemma i min sang, invirad i ett gosigt tacke och ar redo for att slockna. Det kommer bli en hektisk vecka kanner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0