Ar du langsint?

En tidigare kollega till mig har addat mig pa Facebook, igen

Vi har alltid haft en bra relation tycker jag, vi pratade pa och utanfor jobbet... men sen en tid tillbaka forstod jag att jag blev borttagen fran hennes vannerslista medan hon har valt att behalla andra "mutual friends"

Jag kan val erkanna att jag ar lite sen med att lagga marke till detta, men nu har hon skickat en friend request
Sa nu undrar jag om det ar vart att klicka pa accept eller inte, ar jag langsint om jag inte gor det? :)

Jag ar ju inte en langsint manniska, det tycker jag inte


Kommentarer
Postat av: Airam

Hon kanske råkade ta bort fel och såg det senare?

2011-05-12 @ 22:50:18
URL: http://promotionera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0